OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

obchodní společnosti

Dynamics of Health Company s.r.o.

se sídlem Nový Zlíchov 3373, 150 00 Praha 5

identifikační číslo: 05595134

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,

 oddíl C, vložka 266746

pro poskytování služeb (pracování a vyhodnocení online testů) prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.dynamikazdravi.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti
Dynamics of Health Company s.r.o., se sídlem Nový Zlíchov 3373, 15000 Praha 5 IČ: 055 95 134, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským osudem v Praze, oddíl C, vložka 266746  (dále jen „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením    § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytnutí služeb (dále jen „smlouva o poskytnutí služeb“) uzavírané mezi poskytovatelem a fyzickou osobou (dále jen „klient“) prostřednictvím internetového obchodu poskytovatele. Internetový obchod je poskytovatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.dynamikazdravi.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu využít služby poskytovatele, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě o poskytnutí služeb. Odchylná ujednání ve smlouvě o poskytnutí služeb mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytnutí služeb a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu o poskytnutí služeb lze uzavřít v českém jazyce.

2. VYMEZENÍ NĚKTERÝCH POJMŮ

2.1. Službou se pro účely této smlouvy rozumí provedení a vyhodnocení online testů       poskytovatele, které jsou svou povahou digitálním obsahem (nehmotným předmětem) chráněným autorským právem. Obsah, parametry a přesná specifikace testů jsou uvedeny u popisu jednotlivých testů na internetových stránkách www.dynamikazdravi.cz.

3. UŽIVATELSKÝ ÚČET

3.1. Na základě registrace klienta provedené na webové stránce může klient přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může klient provádět objednávání služeb (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může klient provádět objednávání služeb též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

3.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání služeb je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené klientem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neodpovídá za škodu způsobenou nesprávnými údaji poskytnutými klientem.

3.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

3.4. Klient není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

3.5. Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy klient svůj uživatelský účet déle než 3 roky nevyužívá, či v případě, kdy klient poruší své povinnosti ze smlouvy o poskytnutí služeb (včetně obchodních podmínek).

3.6. Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

4. UZAVŘENÍ SMLOUVY o poskytnutí služeb

4.1. V rámci uživatelského účtu může klient vyplnit test. Pro zpracování jeho odpovědi a zpřístupnění výsledku/výsledků testu je klient povinen uzavřít smlouvu o poskytnutí služeb.

4.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o službách, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb (tj. různých typů testů).  Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít smlouvu o poskytnutí služeb za individuálně sjednaných podmínek.

4.3. Pro objednání služeb vyplní klient objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

4.3.1. Objednávaných službách  (objednávané služby – tj. vybrané druhy výstupů testů „vloží“ klient do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu) a

4.3.2. způsobu úhrady ceny služeb (dále společně jen jako „objednávka“).

4.4. Před zasláním objednávky poskytovateli je klientovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky klient vložil, a to i s ohledem na možnost klienta zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle klient poskytovateli kliknutím na tlačítko „zaplatit“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klientem uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa klienta“).

4.5. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem zasláno klientovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta.

4.6. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o poskytnutí služby. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytnutí služby (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4.7. Klientovi byly před uzavřením smlouvy o poskytnutí služby sděleny všechny informace vyžadované ustanovením § 1811 odst. 2 občanského zákoníku.

5. CENA služeb A PLATEBNÍ PODMÍNKY

5.1. Cenu služeb a případné náklady spojené s poskytnutím služby dle smlouvy o poskytnutí služeb může klient uhradit poskytovateli následujícími způsoby:

  • bezhotovostně převodem na CZK účet poskytovatele č. 6313144002/5500 vedený u společnosti Raiffeisenbank a.s. (nebo EUR účet IBAN: CZ5500 0000 0063 1314 4002 BIC: RZBCCZPP) (dále jen „účet poskytovatele“);
  • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému;
  • bezhotovostně platební kartou;

5.2. Poskytovatel nepožaduje od klienta zálohu či jinou obdobnou platbu.  Klient bere na vědomí, že je povinen uhradit cenu za služby před jejich poskytnutím. Poskytovatel není povinen poskytnout službu před uhrazením ceny za služby.

5.3. V případě bezhotovostní platby je cena za služby splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy o poskytnutí služby.

5.4. V případě bezhotovostní platby je klient povinen uhrazovat cenu za služby společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek klienta uhradit cenu za služby splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.

5.5. Případné slevy z ceny služby poskytnuté poskytovatelem klientovi nelze vzájemně kombinovat.

5.6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě smlouvy o poskytnutí služby klientovi doklad či daňový doklad – fakturu. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel klientovi po uhrazení ceny služby či služeb a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY o poskytnutí služeb bez udání důvodu

6.1. Klient může od smlouvy o poskytnutí služeb odstoupit bez udání důvodů, a to ve lhůtě do doručení přístupových údajů ke zpřístupnění výsledků testu /tj. do poskytnutí služby). Odstoupení musí být písemné a doručené na e-mailovou adresu poskytovatele.

6.2. V případě odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb dle čl. 6.1 výše bude již uhrazená cena za služby vrácena klientovi stejným způsobem, jakým byla uhrazena, a to do 10 pracovních dnů.

6.3. Klient bere na vědomí, že od okamžiku doručení přístupových údajů ke zpřístupnění výsledků testu (tj. od poskytnutí služby), není klient dle ustanovení § 1837 písm. I) občanského zákoníku oprávněn odstoupit od smlouvy, a to s ohledem na skutečnost, že uvedené ustanovení zakazuje odstoupení od smlouvy o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

7. poskytnutí služeb

7.1. Klientovi budou na jim uvedenou e-mailovou adresu dodány přístupové údaje, čímž mu po jejich zadání  na webovém rozhraní obchodu bude zpřístupněn výsledek testu, provedený na základě jim zadaných informací, a to digitální formou (elektronicky). Klientovi bude umožněno také výsledek/výsledky testu stáhnout do svého zařízení (ve formátu pdf).

8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

8.2. Poskytovatel odpovídá klientovi, že poskytnuté služby mají sjednané vlastnosti a splňují sjednané podmínky.

8.3. V případě, že poskytnutá služba není ve shodě se smlouvou o poskytnutí služby (např. bude dodán výsledek testu v jiném rozsahu či nebudou dodány všechny objednané výsledky) má klient právo na to, aby poskytovatel bezplatně a bez zbytečného odkladu zjednal nápravu, a to některým ze způsobů, jak je uvedeno dále.

8.4. Vadné plnění uplatňuje klient bez zbytečného odkladu u poskytovatele, nejpozději však do deseti pracovních dnů od poskytnutí služby.

8.5. Klient může požadovat bezplatné odstranění vady (zejména dodání výsledku testu v požadovaném rozsahu), přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na poskytnutí náhradní služby (zejm. provedení nového testu). Není-li odstranění vady nebo poskytnutí náhradní služby možné, pak na základě odstoupení od smlouvy může klient požadovat vrácení ceny služeb v plné výši.

8.6. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u poskytovatele. Poskytovatel je povinen klientovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy klient právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace klient požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o odstranění vady a době pro její odstranění, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

8.7. Práva z odpovědnosti za vady může klient konkrétně uplatnit zejména osobně po předchozí domluvě na adrese Nový Zlíchov 3373, Praha 5, 15000 telefonicky na čísle +420602360145 či elektronickou poštou na adrese info@dynamikazdravi.cz.

8.8. Klient sdělí poskytovateli, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže klient změnit bez souhlasu poskytovatele; to neplatí, žádal-li klient odstranění vady, která se ukáže jako neodstranitelná.

8.9. Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud poskytovatel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

9.1. Poskytovatel není ve vztahu ke klientovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

9.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy info@dynamikazdravi.cz Informaci o vyřízení stížnosti klientao zašle poskytovatel na elektronickou adresu klienta.

9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytnutí služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a klientem ze smlouvy o poskytnutí služeb.

9.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

9.5. Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1. Svou informační povinnost vůči klientovi ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů klienta pro účely plnění smlouvy o poskytnutí služeb pro účely jednání o smlouvě o poskytnutí služeb a pro účely plnění veřejnoprávních povinností poskytovatele plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.

11. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

11.1. Klient bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů mu mohou být ze strany poskytovatele zasílány obchodní sdělení poskytovatele na elektronickou adresu či na jeho telefonní číslo. Klient je oprávněn kdykoliv toto zasílání odmítnout, a to e-mailem zaslaným na adresu (*) v nastavení svého uživatelského účtu. Svou informační povinnost vůči klientovi ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů klienta pro účely zasílání obchodních sdělení plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.

11.2. Klient souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky poskytovatele ze smlouvy o poskytnutí služeb plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač klienta, může klient  souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

12. DORUČOVÁNÍ

12.1. Klientovi může být doručováno na elektronickou adresu klienta.

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1. Pokud vztah založený smlouvou o poskytnutí služeb obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není klient, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

13.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

13.3. Smlouva o poskytnutí služeb včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.

13.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb.

13.5. Kontaktní údaje poskytovatele: adresa pro doručování Nový Zlíchov 3373, Praha 5, 15000, adresa elektronické pošty info@dynamikazdravi.cz, telefon +420602360145.

 

V Praze dne 21.09.2022